رویدادها آرشیو خبر ها
پیشرفت چشمگیر یووه !

پیشرفت چشمگیر یووه !

یوونتوس پس از اتفاقات سال 2006 با بازگشت دوباره به سری آ راه جدیدی را در پیش گرفت و نشان داد که یک تیم با ریشه با هر دشمنی و فشار باز هم جایگاه اصلی خود را بدست خواهد آورد . بیانکونری ها که در طول چند فصل گذشته همواره قهرمان ایتالیا بوده اند در اروپا هم نمایش خوبی از خود نشان داده اند و این روند رو به رشد و مثبت یووه باعث شده است که این باشگاه علاوه بر سود مالی ، طرفداران بیشتری هم پیدا کند و مجدداَ نظرهای زیادی را به خود جلب کند .

یووه در طول سال های گذشته پیشرفت زیادی هم در شبکه های اجتماعی داشته که آمار را مرور می کنیم :

یوونتوس از سال 2011 در توییتر عضویت داشته ، هم اکنون یووه 3 میلیون دنبال کننده در 5 اکانت مختلف به زبانهای ایتالیایی ، اسپانیایی ، انگلیسی ، اندونزیایی و ژاپنی دارد.

سال گذشته این میزان به شکل چشم گیری افزایش پیدا کرد و 1.9 میلیون نفربر تعداد اعضای پیگیر اضافه شد. رشد ماهانه ی تعداد اعضا 3.48% است که بین تمامی تیم های اروپایی رتبه ی سوم را دارا بوده است ، تنها بایرن مونیخ با 3.72% و پاریس سن ژرمن با 3.49% از این بابت از یوونتوس پیش بوده اند.

در گوگل پلاس نیز ، یووه هم اکنون 1.6 میلیون دنبال کننده دارد ، و دومین تیم اروپا از لحاظ پیشرفت تعداد اعضاست ! 2.26% .

در اینستاگرام در طول یکسال اخیر، از 830 هزار دنبال کننده ، یووه هم اکنون به 2.9 میلیون رسیده است ، که به کمپین هشتگ #We ❤Ju2 منجر شد.

در ضمن میزان اعضای کانال یوونتوس در طول یک سال اخیر در یوتیوب به 400000 نفر رسیده است و یووه از مرز 100 میلیون بازدید ویدئوها را عبور کرده است. در میان هشتگ ها دو مورد PirloIsNotImpressed# و SeAndiamoInFinale# به شکل خاصی موفق بوده اند.

یووه همچنین به شبکه ی اجتماعی محبوب کشور چین ، " سینا ویبو " راه پیدا کرده ، این شبکه ی اجتماعی 222 میلیون عضو در 190 کشور دارد و دو زبان چینی و انگلیسی را پوشش می دهد .

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: